31.03.2015

Merhaba


Giriş yazısı yazmak adettendir. On bininci blog denememden küçük bir merhaba. Ama bu sefer farklı olduğunu söyleyebilirim :)

İsmim Aylin. Bir edebiyat öğrencisiyim ve henüz 20 oldum. Fazlasıyla hayalperest, firarperest, maceraperestim. Kısaca perestle ilgili her şeyi kendimde barındırıyorum diyelim biz şuna. Kitap okumayı seviyorum ve bir gün dünyayı gezeceğimi ümit ediyorum. Ama en büyük istediğimse yazar olmak. Çok küçükken hayali bir arkadaşım, biraz büyüyünce oyuncak bebeklerim lisede kitaplarım vardı. Herkesin bu dünyaya bir amaç için geldiğine inanıyorum benimkisi de bana göre yazar olmak. Blogumu da yazmaya büyük bir adım atmış olmak için açtım. Çok uzun zaman boyunca hayal ettim, öğrendim, kitap okudum, kendimi keşfettim şimdiyse benim için yaşamanın ve yaşadıklarımı yazmanın zamanı. 20 yıl kendinizi tanımanız için iyi bir zamandır ve ben bunu başardığımı düşünüyorum. Belki de bu yüzden bir sürü başarısız blog denemem vardır, kimbilir ? :)

Şu ana kadar gerçekten çok farklı şeyler yapmayı denedim gerçekten; resim çizmekten keman kursuna yazılmaya kadar pek çok farklı şey. Hiçbirini yazmayı sevdiğim kadar sevemedim. Ve tabi sonra ne hakkında yazacağım sorusu kafamı kurcalayıp durdu. Yani sonuçta yazmak o kadar geniş bir şey ki her şey ama her şey hakkında yazabilirsiniz. Ben de gerçek hikayeler yazmayı sevdiğimi farkettim. Tıpkı Defter filminde olduğu gibi ya da Bir Gün tarzında gerçek yaşam hikayeleri. Alacakaranlık ya da Harry Potter gibi fantastik ve mitolojik hikayelere de yürekten bağlıyım. Ama onları yazmayı değil okumayı seviyorum. Alacakaranlık'ı kaç kere okuduğumu Harry Potter filmlerini kaç kez izlediğimi sayamadım bile!

Okumayı seviyorum evet, yazmayı da seviyorum bu da evet. Ayrıca film izlemeyi de seviyorum, müzik dinlemeyi de. Ünlü kişilerin sözlerini ya da hayat prensibi nitelikteki sözleri biriktirmeyi, kişisel gelişimi de seviyorum. Son zamanlarda gezmeyi de çok sevdiğimi anladım. Bir gün dünyayı en azından gerçekten istediğim şehirleri gezmeyi planlıyorum. Ailemi, konserlere gitmeyi, sinemaya gitmeyi, yaz mevsimini, mavi rengi, ojeleri, kokulu mumları da seviyorum. Bir ölmeden önce yapılacaklar listesine de sahibim :) Biliyorum azıcık delice.

Bundan sonra yazmak, yaşamak ve mutlu olmayı istiyorum. Bunlara zaten sahiptim ama şimdi tam sahip olmak istiyorum :) Kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder