27.04.2015

Kelly Clarkson Playlist


Madem Kelly Clarkson dinlemeyi seviyorum, bu sevgimi neden blogumda paylaşmıyorum ki dedim. Ve sizler için en sevdiğim Clarkson şarkılarının bir listesini oluşturdum. Dinlemek için şarkıların üzerine tıklayabilirsiniz.

Ben Kelly Clarkson'ı ilk kez My Life Would Suck Without You şarkısıyla tanımıştım. Kendisi 1982 Teksas Amerika doğumlu. 2002 yılında American Idol yarışmasının birincisi oldu. Yarışmada birinci olduktan sonra albüm yapmaya başladı. Sevildi ve hala da sevilmeye devam ediyor. Pop, rock tarzında şarkıları var. Ben de yeni şarkılarını ve albümlerini takip etmeye çalışıyorum. Sizi mutlu eden, eğlendiren, kafa dağıtan şarkıları var ve daha çok kulaklıkla değil de bangır bangır odada dinlenilesi şarkıcılardan.

İşte benim seçtiklerim;

Second Wind
Nostalgic
Good Goes The Bye
War Paint
Someone
Run Run Run
Piece by Piece
Dance With Me
Heartbeat Song
Because Of You
My Life Would Suck Without You
Catch My Breath
Don't Waste Your Time

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder