24.06.2015

Salla Gitsin


Çok geç kalıyormuşum
Beynimde hiçbir şey yokmuş
İnsanların söylediği bu
İnsanların söylediği bu
Çok fazla kişiyle çıkıyormuşum
Ama kalmalarını sağlayamıyormuşum
En azından insanların dediği bu
İnsanların dediği bu

Ama yolculuğuma devam ediyorum
Durduramıyorum, hareket etmeyi durdurmayacağım
Müziğe sahipmişim gibi
Aklımda, iyi olacağını söylüyor

Çünkü oyuncular oynamaya devam edecek, oynama, oynamaya
Nefret edenler nefret etmeye devam edecek, nefrete, nefrete
Bebeğim sadece sallayacağım, sallayacağım, sallayacağım
Bundan kurtulacağım
Kalp kıranlar kırmaya devam edecek, kırmaya, kırmaya
Sahteler sahteliğe devam edecek, sahteliğe, sahteliğe
Bebeğim sadece sallayacağım, sallayacağım, sallayacağım
Bundan kurtulacağım, bundan kurtulacağım

Bir tempoyu asla kaçırmam
Ayaklarımın üzerini aydınlatıyorum
Ve bu da onların görmediği şey
Anlamadıkları şey
Kendi kendime dans ediyorum
Yürürken hareketleri yapıyorum
Ve bu da onların bilmediği şey
Bilmedikleri şey

Ama yolculuğuma devam ediyorum
Durduramıyorum, hareket etmeyi durdurmayacağım
Müziğe sahipmişim gibi
Aklımda, iyi olacağını söylüyor

Hey, hey, hey
Kazanırken sadece perişan yalancılar hakkında düşün
Ve dünyanın kirli, kirli hilelerini
Bu hasta tempo tarafından yutulabilirsin

Eski sevgilim yeni kız arkadaşını getirdi
Kız "Aman Tanrım" der gibiydi
Ama ben sadece sallayacağım
 Ve oradaki acayip iyi saçlı dostum
 Buraya gelmez misin bebeğim birlikte sallayabiriz, sallayabiliriz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder