24.06.2015

Yeni Blog Teması, Yaz ve Yeni Heyecanlar


Hayatta kendimi bildim bileli sevmeyi değiştiremediğim şeylerden bazıları; en sevdiğim rengin mavi olması, kitaplar bir de yaz mevsimi. Baharın gelişini dört gözle bekler; sırf ardından yaz geleceği için bahar aylarını da pek bir severim. Yaz mevsimine aşığım. Kışı oldum olası benimseyememişimdir; yeni yıl gecesi hariç. O yüzden şu günlerde pek bir mutluyum. Yaz okuluna kalmaktan yırttığım, fotoğraf makinemi de almaya sayılı günler kaldığı için mutluyum. Yazın bol bol fotoğraf çekmeyi planlıyorum. Yanıma bilgisayarımı da götürmeyeceğim; tabi bu blogda yazı yayımlamayacağım anlamına gelmiyor dostlar. Telefonda internet paketim elverdikçe bir şeyler çiziktirmeye devam edeceğim. Dersler de beni bunaltmayacağından daha fazla yazı yazmayı umut ediyorum.

Yazın da gelmesiyle yeni bir tema oluşturmak istedim. Umarım başarılı olmuşumdur. Bu temaya uzun zamandır aşk besliyordum, tema başında bulunan uçan kuşlar yüzünden. Kuş figürüne özellikle de uçan kuşlara ayrı bir sevgim var; özgürlüğüme düşkün biri olduğum için olsa gerek. Zaten bu da benim son özgür yazım gibi geliyor. Daha sonra kpss ve diğer tüm şeylerle uğraşacağım için sakin kafayla dinlenebileceğim son yaz. Çok daha sonraları da iş hayatına atılacağımdan böyle vakit bulamayacağım. O yüzden bu yıl dibine kadar eğlenmeyi planlıyorum; kendi kendime yeni uğraşlar bulmaktan, fotoğraf çekmekten, kitap okumaktan, yazı yazmaktan en fazla denize girmekten falan bahsediyorum. Ordan oraya gezip, arkadaşlarımla çılgınlar gibi eğlenip, barlarda falan geceleyeceğimi düşünmeyin. Anneannem bir de benden küçük kuzenlerle, bir tanecik erkek kardeşimle denize girmeli, az miktarda internetli bir tatilden bahsediyorum. Peki sizin tatiliniz nasıl gidiyor, neler yapmayı planlıyorsunuz? Ve son olarak da herkese hayırlı ramazanlar ve iyi tatiller!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder