14.07.2015

Aşkla Bağlı


Orjinal ismiyle Stuck in Love. İzlediğim ve unutamadığım filmlerden. Düşünce dünyamda iz bırakan türden. Bir aile dramı, gençlik yakarışları...

Bir aile, boşanmış anne bana; biri üniversitede okuyan ve yazar aynı zamanda kitaplara düşkün büyük kız, diğeri umutsuz aşık genç bir erkek kardeş, yeniden evlenmiş anne, çocuklarını büyüten yazar baba. Baba yazar ve çocuklarını yazmaya teşvik ediyor; kızı da onun izinde. Ailenin kızını Lily Collins canlandırıyor. Yazar oluşu, kitaplara düşkünlüğüyle kendime benzettim. Ve aşka inanmıyor. Ailesinin parçalanışı onu aşka düşman etmiş, aşık olmaya korkuyor. Logan Lerman da kızımızı gerçek aşka inandıracak olan yakışıklı rolünde. O da kendi ailesiyle ve acısıyla boğuşmakta. Bir aile ve gerçek bir yaşam öyküsü. Sakin ilerleyen bir film. Birkaç kez izleyebilirim. Kendime yakın bulduğum için Lily Collins'in canlandırdığı karakteri ve önceden beri hayran olduğum Logan Lerman karakterini izlemek ayrı bir zevkti benim için. Aşka inanmayan bir kız ve onu inandırmak isteyen bir erkek. İkisinin arasında geçen kitap muhabbetini de kıskanmadım değil.

Ben sevdim. Kendi yaşamıma çok yakın. Bu yüzden de bu kadar sevmiş olabilirim. Zaten artık çoğunlukla kendimden izler bulabileceğim gerçek yaşamları izlemeyi seviyorum. Dram ağırlıklı. Hafif hüzünlü ama mutluluk da vermiyor değil. Mutlu eden bir tarafı var. Sakin bir akşamda izlenebilecek sakin bir film. En sevdiğim filmler listeme de ekledim bile. Diyaloglar güzel.  Yani izlenmeli ve çok popüler olmadığı için bana aitmiş hissi verdi. Bana ait, benden izler taşıyan küçük bir film.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder