1.07.2015

Fotoğraf Karesi

Hatıraları fotoğraf karesinde saklama fikri ilk kimden çıktı bilemiyorum ancak önünde saygıyla eğiliyorum. Fotoğraf çekmek sihir gibi. Geçmişi şimdide yaşamak gibi bir şey. Ve ben de fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Bu işte çok yeniyim. Ben ki telefonunu bile yanimda gezdirmekten hoşlanmayan biri olarak fotoğraf makinamı her daim yanımda bulundurmaktan hiç gocunmuyorum. Bir anlık bir heves olduğunu düşünmüyorum. Çünkü genelde anlık heveslerim vardır; fotoğraf çekmek bu kategoride değil sanki.

Fotoğraf albümleri, siyah beyaz fotograflar... Kaybettiklerimizin ardından hatıra kırıntıları. Güzel günlerin izleri, hayatın kabuk tutmuş yaraları. Bak şunu çekildiğimiz gun başımıza şu gelmişti, o gün buraya gitmiştik, gülmekten fotoğraf çekilememiştik, ah o zamanlar gençtim demelerimiz. Fotoğraf kareleri geçmiş zamana uzanışlarımız. Ve ben onları son derece değerli buluyorum.

2 yorum: