3.07.2015

İyi Hissetmek, Mutlu Olmak ve Gülümsemek



"Önemli olan yaşadığınız hayatın dışarıdan nasıl göründüğü değil, içeriden nasıl hissettirdiğidir."

"Ve bir gün uyanacaksın, her şey yoluna girmiş olacak."

"İnsanlar güçsüz oldukları için ağlamazlar, çok uzun zamandır güçlü oldukları için ağlarlar."

"Güzel günler sana gelmez, sen onlara yürüyeceksin." -Mevlana

İtiraf edeceğim; şundan altı ay öncesine kadar iyi hissetmek için bir nedenim yoktu. Ancak sonra farkettim ki o kadar fazla nedenim vardı ki. İstediğim bir bölümde okuyordum, okunacak kitaplar, izlenecek filmler, dinlenecek müzikler vardı. Ailem vardı. Her yaz tatil yapma imkanım vardı; çok sevdigim denize bol bol girebiliyordum. Sağlığım yerindeydi. Edebiyata olan tutkum vardı. Özgürdüm. İmkanlarım ve umudum vardı. Gelecekte dünyayı gezme planlarım vardı. Yazar olacaktım; yazmaya tutkundum. Fiziksel görüntümden memnundum. Tüm bunlar benim sahip olduklarımdı ve ben kendime içten içe insanların hayatlarını iyi yapma konusunda yardım edeceğime dair söz verdim. Bu hayatta birileri ya da ailem benim varlığımla mutlu olabilirdi. Ve bu fikir kendimi müthiş hissettirdi. İnancım arttı, bunun için de şükürler olsun. Birilerinin size ihtiyacı olabilir, belki de siz birilerine bir konuda yardımcı olmak için var oldunuz. Yani değerlisiniz. Bir toplumda hep beraber yaşıyoruz. Herkesin ayrı bir görevi var. Herkes tek ve özel. İşte tüm bunları düşündüğümde mutlu hissettim. İnancım arttı. Gülümsedim. İyi insanlar karşıma çıkmaya başladı ve iyi olaylar yaşamaya başladım. Her zaman demişimdir mutluluk bir seçimdir bana göre. Temelinde inanç var. İyilik var. 20 yaşındayım ve ne yapmak istediğimi biliyorum. Kendimi çok seviyorum. Bu hayatımda yeni bir dönemin başlangıcı oldu. Blogum da bu dönemi simgeliyor gibi. Blogumu ilk olarak oluşturduğumda kendi kendime bazı kararlar almıştım. O yüzden BirYazGecesiRüyası bir blogdan çok daha öte bir şey benim için. Mutlu olmamın, kendimi sevmenin gülümseyip iyi hissetmemin simgesi. Büyümemin ve savaşçı ruhuma bürünmenin...

İnsan hayatta hiçbir zaman yılmamalı ve pes etmemeli. Ne istiyorsa ona sahip olacağına dair inancını kaybetmemeli. Çok uzun zaman boyunca belki de nedensizce kendinizi kötü hissetmişsinizdir. Ya da gerçekten hüzünlü ve sizi kırıp döken bir olay yaşamışsınızdır. Ancak gerçekten her acının da bir sonu var. Acılar son bulur. Beklemediğiniz anda bir şeyler gerçekten iyi şeyler size ulaşır. Dua etmekten ve inancınıza sığınmaktan vazgeçmeyin. İnanın. Önce Allah'a daha sonra da kendinize. Siz özelsiniz. Ve kötü bir zamanda bile gülümsemeyi unutmayın. Çünkü gülümsemek basit bir şey değildir, sihirli bir şeydir. Ardından mutluluk getirir. Daima gülümsemeyi unutmayın. Ve sizi kötü hissettiren insanları hayatınızdan çıkarmaya korkmayın.

Yapmayı sevdiğiniz şeyleri keşfedin. Bir şeylere tutkun olun. Çok fazla düşünmeyin. İnsanların ne düşündüğünü önemsemeyin. Sizi siz yapan şeylerden vazgeçmeyin. Kendiniz olun. Kendinizi tanımaya zaman ayırın. Etrafınızda az ve öz insanlar olsun. Tüm fazlalıkları atın. Güvenilir ilişkiler kurun. Etrafınızda sahte deģil gerçek insanlar olsun. Arkadaşlarınızı aileniz yapın. Onlara aileden birileri gibi davranın. Gerçekten güvenebileceklerinizi yanınıza alın. İnancınıza sarılın.

"Hayat cesurları sever."

"Hiçbir şeyin hiçbir şeye yetmediği yerde; Allah her şeye yeter..."

"Hayat bu, bir bakarsın her şey bir anda son bulur.Hayat bu, son dediğin an her şey yeniden can bulur." -Şems

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder