14.07.2015

Neden Bir Yaz Gecesi Rüyası?


Bir bloga sahip olmanın en önemli adımı kendinizi ve yazdıklarınızı yansıtacak bir isim bulmaktır. Benim için o kadar da zor olmadı sanırım. Okumayı sevdiğim malum. Lise yıllarımda William Shakespeare eserleriyle tanışmıştım. Deliler gibi Shakespeare hayranıydım; hala da hayranım ya neyse. Hatta İngilizce öğretmenim bu sevgimi bildiği için bana bir tiyatro eserini hediye etmişti Shakespeare'in. Bir Yaz Gecesi Rüyası da işte onun eserlerinden birisinin adı. Yaz mevsimini sevmem hele ki yaz gecelerini sevmem, Shakespeare'i sevmem, bana kitap hediye eden İngilizce öğretmenimi hatırlatması ve her zaman onun yolundan gitme düşüncemle bu isim bloguma cuk diye oturdu. Bana da öyle. Arada bir dipnot geçmek istedim; bilin istedim. Saygılar efendim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder