23.08.2015

Bak Gene Hüzünlendim; Yaz Bitiyor


Kendimi bildim bileli inek bir öğrenci olmama rağmen, yaz tatilinin bitmesini hiçbir zaman istemezdim. Yaz mevsimine bildiğiniz aşığım ben. Bunu biraz da Marmaris'te doğmama bağlıyorum aslında. Marmaris kışın durgun ve sakin, yazın da muhteşemdir. Doğaya aşık biri olarak denizini, havasını saymıyorum bile! Daha sonra 10 yaşıma geldiğimde İstanbul'a taşındık. Ancak her yaz Marmaristeyiz kuzenlerimle falan. Tabi hep beraber olunca da saçmalığın dibine vuruyoruz. Bakmayın öyle sakin sakin kitap-film paylaşımları yaptığıma içimde bir çılgın yatıyor. Hiçkimseye göstermediğim saçma yönüm burada ortaya çıkıyor. Tüm yaz tepişip duruyoruz. Espiriler havada uçuşuyor. Yazları hep mutlu, neşeli ve enerjik oluyorum. Yaz demek aile demek bana göre çünkü; onları herkesten çok seviyorum. Doğa demek, fotoğraf çekmek demek, kitap okumak demek, enerjik olmak demek, yıldızlı geceler, balkon keyfi yapmak, kendini yenilemek demek...

İşte bu yüzden hüzünlendim; yaz bitiyor gene. Bu sene uzattıkça uzatacağız tatili ama. Hazır okullarda geç açılacakken. Gerçi benim okulum Eylül'ün yedisinde açılıyor ama bayramdan sonra dönmeyi düşünüyorum. Hayatı resmen üçe bölünmüş biri var karşınızda; Marmaris, İstanbul, üniversite şehrim arasında mekik dokuyorum. Ancak yakınmıyorum bundan; tek bir yerde durmak bana göre değil. Tek bir şehir hiç! Hunharca dünyayı gezme isteğim de bundan olsa gerek. Yeni yerler, yeni insanlar beni çekiyor. Bir de yaz demek tabiki özgürlük demek. Özgürlüğü de severim herkes gibi. Yazlar hiç bitmese mesela. Hep kalsa benimle. Hüzünlenmesem hiç.

NOT: Fotoğraf bana aittir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder