28.08.2015

Savaşçı Ruh


Hayatınızın en zor zamanlarından birinde farkında olmadan belki de; bir seçim yaparsınız. Hani şu hayatınızın bir daha eskisi gibi olmayacağını hissettiğiniz o zamandan bahsediyorum. Geriye dönüp baktığınızda hayatınızda milat saydığınız o dönemeç. Hatırladınız mı? Heh işte o zaman, mücadele etmeyi seçenlerdenim ben. Mutlu olup, vazgeçmemeyi seçenlerdenim. Kendimi hep ileriye götürmek için uğraşan, en azından uğraşmaya çalışan kişi. Olmak istediğim kişi olmak için mücadele veren, kısacık olan şu hayatta geride iyi şeyler bırakmak isteyen biri. Bir savaşçı. Çünkü böyle olmasını istedim ve pes etmeyi bilmeyen savaşçı bir ruha sahip olmayı. En azından denemeyi seçtim. Mutluluk gibi seçilebilirdi çünkü. O ilk zamanlarda seçmezseniz hep yenik düşeceğiniz bir savaş bu. Zihnin insana açtığı bir savaş. Çöktükten sonra ayağa kalkmak en zoru işte bu.

Hep böyle ruha sahip kadınları örnek almaya çalışıyorum. Güçlü ve savaşçı. Dünyaya meydan okuyan ve az da olsa dünyayı değiştirmeyi başarmış kadınlar. Demi Lovato. Kristen Stewart. Audrey Hepburn. Halide Edip. Frida Kahlo. Annem. Anneannem. En azından onlar gibi kadınlar olmak istiyorum. Savaşçı ruhumu bırakmamak istiyorum; onunla dünyaya meydan okumak. En azından kendi dünyama.

"Sakın vazgeçme. Eğer vazgeçersen hak etmeyen biri kazanacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder