21.11.2015

Stephenie Meyer'in Yeni Kitabı!


Bundan birkaç yıl önce Alacakaranlık serisiyle tanıdığımız Stephenie Meyer serinin ilk kitabını tekrardan yazmaya başlamıştı. Bu sefer herşey Edward Cullen'ın gözünden anlatılacaktı. Ancak hikayenin ilk on iki bölümü internete sızdırılınca Meyer bu kitabı yayımlatmaktan vazgeçmişti. Başta ben olmak üzere birçok hayran da bu işe oldukça üzülmüştü. Ancak çok sevindirici bir haber geldi. Meyer Alacarakaranlık'ın onuncu yılı şerefine bir kitap yazdı. İsmi Life and Death. Bu sefer hikaye tekrardan yazıldı. Ancak çok farklı bir şekilde. Bella artık bir erkek karakter ve Edward da bir kadın karakter. Yalnızca onlar da değil diğer tüm karakterlerin cinsiyetleri değişiyor. Olayların nasıl gelişmiş olabileceğini az çok tahmin etsem de kitabın ülkemizde de çıkmasını dört gözle bekliyorum. Ne kadar kötü eleştiriler alırsa alsın bu seriyi hayatta unutamam. Kırk yaşıma gelsem de ve Meyer bir şeyler yazmaya devam ediyorsa istisnasız her kitabını okuyacağımı biliyorum. Tıpkı J. K. Rowling gibi takipte olduğum bir yazar çünkü.

Yurtdışında kitap çıktı ve kitabın hayal kırıklığına uğrattığına dair bir duyum aldım. Buna üzüldüm. Ancak ön yargı yapmak istemiyorum. Kötü bir ön yargı oluşmasını hele hiç istemem. Umarım bizim yayınevlerimiz de ellerini çabuk tutarlar. Yayın haklarını Epsilon Yayınevi'nin alacağını düşünüyorum. Ama bakalım neler olacak. Kitabın ülkemizde de biran önce çıkması dileğiyle...

Kitaptaki karakterlerin bir listesi;

  • BEAU SWAN
  • EDYTHE CULLEN
  • JULIE BLACK
  • CARINE CULLEN
  • EARNEST CULLEN
  • ARCHIE CULLEN
  • ROYAL HALE
  • ELANOR CULLEN
  • JESSAMINE HALE
  • JOSS
  • LAUREN
  • VICTOR

4 yorum:

  1. J.K Rowling bana ilham veren ve zekasına hayranlık duyduğum efsane bir yazar benim için...
    Ama Alacakaran'lık serisinden sonra Stephanie Meyer de benzer bir yer edinebilmişti kalbimde. Bu kitaptan haberim dahi yoktu , gördüğüme çok çok sevindim. Gelsin ülkemize de bakalım , bakalım nasılmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cidden merakla çıkmasını bekliyorum. İnşallah ülkemizde de biran önce çevrilir :)

      Sil
  2. wayyyyy nasıl sevindim var ya :) hemen okuyacağım ben çok sevmiştim o seriyi ve sadece ilk filmi :) çok mutlu oldum acaba nasıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olmasını ümit ediyorum :) Umarım ama umarım çevrilir...

      Sil