20.01.2016

American Authors ve Müzik Üzerine


Şu ana kadar müzik dinlemeden geçen bir günüm olduğunu hatırlamıyorum. Müzik dinlemenin bir yolunu buluyorum. Konserlere gitmeyi, yeni gruplar keşfetmeyi, güzel bir filmde güzel müziklere denk gelmeyi seviyorum. Keman çalmaya karşı büyük bir ilgim var. Her ne kadar tembellik edip kursa gitmeyi bıraksam da bir gün eninde sonunda peşinden gideceğimi biliyorum. Duşta şarkı söylemeyi, yabancı dillerdeki şarkıları ezberlemeye çalışmayı da seviyorum. Evde yalnız kalınca müzik açıp dans etmeyi de seviyorum mesela. Güzel bulduğum şarkı sözlerini yazmaya bayı-lı-yorum. Müzik hayatımı daha iyi yapmamın bir başka yolu. İyi ki müzik var, şu dünya denen yerde. Yolculuklar daha güzel onunla, hüzünler daha üstesinden gelinebilir...

Daha çok neşeli müzikler dinleyip modunu yükseltmeye çalışanlardanım ben. Bloguma eklediğim playlisten de anlayacağınız üzere klasik müzik de seviyorum. Her türde ama her türde dinlememe rağmen, çoğunlukla neşeli rock şarkıları seviyorum. İşte bunun için American Authors biçilmiş kaftan. Şarkıları hep eğlenceli, enerjik, canlı. Rock tarzında eğlenceli müzikler arıyorsanız sizlere öneriyorum. Şu günlerde dinlemeye bayıldığım yegane grup. Birkaç gündür takmış durumdayım, henüz sıkılmadım. Şarkılarının verdiği enerjiyi sevdim ben sanırım daha çok. Modunuz ne olursa olsun yükseltiyor enerjinizi. Mesela, şu anda onları dinliyorum. Yazıyı yazmama son derece yardımcı oldu diyebilirim :):) American Authors grubunu ilk olarak 'Best Day of My Life' şarkılarıyla tanımıştım ben. O da son derece neşeli bir şarkıydı. Geçenlerde daha önce dinlemediğim şarkıları ararken tesadüfen grubun diğer şarkılarına denk geldim. Youtube sağ olsun, cidden müziğin bel kemiği. Youtube benim için genelde müziğin kaynağını oluşturuyor; film izlemek, dizi izlemek için ya da başka şeyler için pek kullandığım söylenemez. Yalnızca müzik dinlemek için giriyorum, ya da yapılan coverları takip ediyorum. 

Önümüzdeki günlerde daha fazla müzikle ilgili yazmayı planlıyorum. Çünkü en az kitaplar, filmler, diziler kadar ilgi alanımda olan bir şey. Müzik hakkında yazmazsam içimde kalır zaten, hem bildiklerimi insanlarla paylaşmayı çok seviyorum ben :)

 Bir American Authors şarkısıyla veda edelim; 

5 yorum:

  1. Kendimi gördüm resmen sende :D Ben de kemana çalmak konusunda aşırı hevesliyim ama önce seneye piyano dersleri almak istiyorum. Üşengeçlik etme de git bence kurslara :)) Müzikle ilgili derslerinin devamını bekliyorum, görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah, umarım başlayabilirim yeniden :D Yazıldığımda çok hevesliydim. Nedense daha sonra vazgeçtim. Piyano da cidden hoş. İmkanın varsa kesinlikle gitmelisin sen de:) Bu arada desteğin için teşekkürler :D

      Sil
  2. Bunu yazmalıyım, yazını okumamın üzerinden 10 gün geçti ve hala ilk günkü yeni ve muhteşem bir grup keşfetmenin keyfini yaşıyorum ve her gün bu grubun şarkılarını dinlemek için vakit ayırmaya özen gösteriyorum. Bu güzel grubu keşfetmeme olanak sağladığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli dinlemeler. Grubu sevdirebildiysem ne mutlu bana:) Çok mutlu olduk teşekkürler :)

      Sil
    2. Keyifli dinlemeler. Grubu sevdirebildiysem ne mutlu bana:) Çok mutlu olduk teşekkürler :)

      Sil