30.08.2016

Film Önerisi; Tarzan Efsanesi


Biraz gecikmeli bir yazı oldu farkındayım. Formasyon derslerinden ancak vakit bulabiliyorum çünkü. Henüz yaz ortasında vizyona girdi Tarzan Efsanesi. Uzun zamandır çıkmasını beklediğim filmlerdendi. Çünkü Tarzan karakterinin yeri bende her zaman ayrı olmuştur. Çocukluğumda pek bir zevkle izlerdim. Tarzan ve Jane'in oyuncakları bile vardı bende. Ee haliyle film çıkar çıkmaz sinemaya gittim. Keyifli bir film izlemek istiyorsanız kesinlikle öneririm. Müthiş görselli bir film olmuş. Tamamen doğada geçtiği için ve ben de tam bir doğa aşığı olduğum için büyük bir keyifle izledim. İzleyenlerden 10 üzerinden 8.4 gibi bir puan almış film. Konu olarak, bildiğimiz Tarzan hikayesinin devamı diyebiliriz. Flashbacklerle Tarzan'ın bebekliğine, maymunlar tarafından büyütülüşüne ve Jane ile tanışmasına geri dönüyoruz. Ancak dediğim gibi klasik hikayeden yepyeni bir hikaye oluşturulmuş ki ben bunu daha çok sevdim diyebilirim. Tarzan'ın eski düşmanları tarafından karısı Jane kaçırılır. Karısını kurtarmak için Tarzan da ormandaki eski dostlarından yardım ister ve yola koyulur.


Oyunculukları da son derece sevdim. Kendini kanıtlamış oyuncuların yanı sıra yıldızı yeni parlamaya başlayan oyuncular da vardı filmde. Gerçekten şimdi düşününce filme dair çoğu şeyi sevdim ben. Aşk, macera türünde birazcık da fantastik bir şeyler arıyor ve bir nebze de olsa çocukluğunuza dönmek istiyorsanız izleyin, izlettirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder