Geri Dönüş


Yazın son günündeyiz. Sonbahar kapıda. İlginç bir yaz da böylece bitti. Nasıl geçti, anlamadım her zamanki gibi. Zaten güzel şeyler hemen biter; tıpkı yaz gibi. Hayatımdan bir yaz daha geçip gitti. Yaz mevsimine ölesiye bağlıyım ben. Sonbaharı da severim gerçi. Kışı da severim. Ama yaz ayrı işte. Dört gözle beklediğim tek mevsim. Daha önce yaşamadığım, tecrübe etmediğim şeyleri yaşadım bu yaz. Hakkında uzun uzun konuşabilirim ama bazı şeyler insanın içinde kalmalı sanırım. 

Biryazgecesirüyası blogumu açtığımda aklımda hayallerimi gerçekleştirmeme yardım edecek bir blog oluşturmak vardı. Beni daha ileriye götürmesini, hayallerimi gerçekleştirirken bana rehber olmasını istemiştim. Ama gündelik yaşamın telaşından azıcık amacını şaştı. Bu yüzden yeniden geri dönüşümün şerefine yeni bir tema oluşturdum. Daha sade bir şeyler yapmak istedim. Her zamanki gibi kitap yorumlarıma, film önerilerime devam edeceğim ancak daha önceden yapmayı planladığım sonra gerçekleştirmediğim yazılarıma da yer vermeyi planlıyorum. Buraları fazla boşladım, içim rahat etmiyor. Zira yazmak demek ben demek. Eğer yazmazsam ben ben olamam. Her ne kadar eskisi gibi saatlerce yazamıyor olsam da, yazmayı hep özlüyorum. 

Yaz daha bitmeden tatilimi birkaç hafta uzatacağım. Sonbahar henüz tam olarak kapıya dayanmadan yaz kırıntılarının tadını çıkartayım diyorum. Bu sonbaharda yeni bir şeyler olsun hayatımızda. Hiç beklenmedik güzel şeyler bizi bulsun. Hayallerimiz gerçekleşmeye başlasın mesela. Hayal kırıklıkları bizi bulmasın. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar