9.09.2016

Harry Potter Hayatımı Kurtardı


Ben her zaman kim olduğumu biliyordum. Hayattan ne istediğimi, bana iyi geleni, kim olmak istediğimi... Çünkü Harry Potter'ın o büyülü dünyası vardı. Katakterler büyürken ben de büyüdüm. Ve bu fantastik dünyadan o kadar çok etkileniyordum ki! İlk filmi izlediğim günden beri biliyorum ki ben yazmalıyım; böyle büyülü hikayeler yazmalıyım. Rowling her zaman ilham kaynaklarımdan biri oldu. Biliyorum belki Harry Potter gibi şahane bir eser ortaya koymayacağım ama en azından kıyıda köşede benim de okunmayı bekleyen hikayelerim olacak. Bunun da ötesinde Harry Potter, kim olduğumla da alakalı. Tıpkı Hermonie gibi kitaplara o kadar düşkünüm ki kitap kokusunu on metreden duyabilirim. Her zaman iyi hikayelerin ve yazarların peşinde oldum. İşte sebebi bu seridir dostlar.

Biliyorum, aradan ne kadar zaman geçerse geçsin ben hala Harry Potter okuyup, izleyeceğim. Zaten ne zaman hayattan uzaklaşmak istesem, ne zaman mutsuz bir olay yaşasam ve hayatımda ne zaman bir şeyler üzerime gelse bu sihirli dünyaya dalarım. İzleyip tüm dertlerimden uzaklaşır, gene kim olduğumu hatırlarım. Eğer bir film ya da kitabın içinde yaşayabilseydik Harty Potter dünyasında yaşamak isterdim ben. İnsanların bilmediği gizli dünyamda bir cadı olmak isterdim. Süpürgemle uçmayı öğrenmek, büyücülük okulunda öğrenci olmak, Ron'a aşık olmak isterdim. Biliyorum ki Harry Potter bu dünyada büyülü olan şeylerden yalnızca biri. Her zaman ve her zaman benimle olacak. Biliyorum altmış yaşında da olsam ne zaman canım sıkkın olsa kaçmak isteyeceğim limanlardan biri olacak Harry Potter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder