5.09.2016

Müzik Seçkisi

Uzun zamandır yoğunluktan müzik dinleyemiyordum. Tatile girmemle bol bol müzik dinlemeye başladım. Son zamanlarda keyifle dinlediklerimi yazmasam olmazdı.


Kendilerinin her zaman büyük bir hayranı olmuşumdur. Sesine, tarzına gerçekten hayranım. Son günlerde bu şarkıya taktım. Kusana kadar dinleyeceğim sanırım.


Çoğunlukla belli isimleri, belli grupları belirleyip onları takip ediyorum ben. Sevdiğim sesler, gruplar var. Yalnızca onların değişen şarkıları var listemde. Imagine Dragons da işte bu isimlerden. Efsaneler bence.



Ülkemizde son zamanlarda bayılarak dinlediğim isim; Mabel Matiz. Onu da uzunca bir süre bırakmayacağım sanırım. Sesi ruhuma dokunuyor.

 

Dinleyin, dinlettirin. Çünkü ben bu şarkıyı dinlerken aşırı mutlu oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder