3.09.2016

Yeni Bir Başlangıç

autum tumblr ile ilgili görsel sonucu

Bu Eylül, yeni bir başlangıç yapmayı diliyorum. Şu ana kadar gerçekleştiremediğim tüm hayallerimi gerçekleştirmek için bir adım atmaya başlamak, harekete geçmek... Bugün gerçekten sonbaharın geldiğini anladım; bardaktan boşanırcasına yağmur yağdı. Yağmur tam da Eylül ayına yakışıyor. Her ne kadar çok sevdiğim yazın bitmesi beni hafiften hüzünlendirse de bu zamanları da sevmiyor değilim. Yağmuru izlemeyi çok seviyorum bir kere. Tam kitap okuyup, kahve yudumlanacak zaman. Yani benim en çok sevdiğim şeyler. Yazın sıcağında insan kitap bile okuyamıyor; tabi büyülü yaz geceleri hariç. İşte yağmuru izlerken aklımdan geçen ilk düşünce yeni bir başlangıç yapmayı istemem oldu. Eylül, tam da yeni başlangıçların zamanı. Çok şey istemiyorum aslında hayattan, basit şeyler. Daha fazla mutlu olmak. 
Ben neleri değiştirmek istiyorum dersiniz bu sonbaharda?
  • Şu, uzun zamandır istediğim vintage tarzını uygulamak. Bu demektir ki; kendime yeni ciciler almak.
  • Uzun zamandır okumak istediğim kitapları okumaya başlamak.
  • İngilizce öğrenmeye tam anlamıyla başlamak.
  • Bol, bol fotoğraf çekmek.
  • Bloga daha fazla yazmak.
  • Çok su içmek.
  • Bolca ders çalışmaya başlamak ve sınava hazırlanmak.
  • Profosyonel makyaj yapmayı öğrenmek.
  • Bol bol gülmek.
  • Gezmek. Gezmek gene gezmek :)
  • Ne zamandır uzak kaldığım günlük yazmaya geri dönmek.
  • Artık insanların beni kırmasına izin vermemek. 
  • Daha fazla mutlu olmak.
  • Daha iyi bir fotoğraf makinesine sahip olmak.
  • Zayıflamak.
  • İbadetlerimi yerine getirmek.
  • Para biriktirmek.
  • Kitabımı yazmayı bitirmek. Mümkünse, kitabımı yayınlatmak.
  • Yürüyüş yapmaya başlamak.
Umarım, umarım hepsini gerçekleştirebilirim. Ve umarım bu mevsim hepimize güzel yeni başlangıçları getirir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder