Kimim Ben?


READ about: THREE RIVERS DEEP book series on FACEBOOK @ https://www.facebook.com/threeriversdeepbooks?ref=aymt_homepage_panel  ***A two-souled girl begins a journey of self-discovery...   (pic source:   http://misconceit.tumblr.com/ ):

Edebiyata, kelimelere ve kitaplara hayran bir ben...

Her şey, 21 yıllık hayatımdan sonra 'Ölmeden Önce Yapılacaklar' listesi hazırlamamla başladı. Hayallerim, gezeceğim ülkeler, izleyeceğim filmler, gideceğim konserler, okunacak bir ton kitabım vardı. Küçüklüğümden beri var olan okuma aşkımı Türk Dili ve Edebiyatı öğrencisi olmakla taçlandırdıktan sonra yazma aşkımla da 'biryazgecesirüyası' blogumu açtım. Blogumun hayallerimi gerçekleştirmemde bana rehberlik etmesini umut ediyorum. Fotoğraf makinemi de alarak yola koyuldum. Çünkü hayat kısaydı, kuşlar uçuyordu. Ancak, olmak istediğimiz kişi olmak için her zaman umut vardı.

Yorumlar

  1. blogunu takip etmekten ve okumaktan çok zevk alıyorum, umarım en kısa zamanda yazdığın kitapları okumak da nasip olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim Yafes. Ben de öyle olmasını umuyorum 😄

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar