29.11.2016

Merhaba!


Kimsenin bilmediği bir blogda yeni bir başlangıç yapmak istedim sanırım. Yalnız, eski yazılarımı silmeye kıyamadım pek. İçimden ne geliyorsa yazmayı planlıyorum bu sefer. Kaçak oynamak yok. Kendi hayatıma yol göstersin istiyorum bu blog. Hayallerimi gerçekleştirmemde bana rehber olsun istiyorum. Çünkü böyle bir şeye çok uzun zamandır ihtiyacım vardı. Hayallerimi her zaman ertelediğimi hatırlatan bir şey olsun istedim sanırım. Malum, bedenim burda fakat ruhum çok başka yerlerde. Yaptıklarım ortada ancak bir de yapmak istediklerim var. Deneyip göreceğiz; küçük bir blog insanın hayatını istediği yöne çevirmesine yardımcı olabiliyormuymuş?

Tıpkı en son lise sonda yaptığım gibi şimdi de üniversite sondayken, oturup bir liste hazırlamayı düşünüyorum. Hayat amaçlarım ve yıllık amaçlarım üzerine iki ayrı liste hazırlayacağım bu sefer de. Sonrasında da bu listedekileri gerçekleştirmek için yola koyulacağım. Çoğu sıkıcı, bazen zor maddelerim olacak. Ama ölmeden önce gerçekleştirmek istediklerim birikti gerçekten. Lisede hazırladığım o liste üniversite maddesi haricinde yerli yerinde duruyor, çoğunu gerçekleştirmedim. Denemedim bile! O günden bugüne kadar tam olarak üç buçuk yıl geçmiş. Yani, ben tembel bir insanım. Lisede olduğu gibi üniversitede de pişmanlıklarım oldu, içimde kalanlar oldu; Erasmus gibi. Artık anlık rahatlığım için uzun vadedeki hayallerimden vazgeçmekten bıktım. Tembelliğimi savunmuyorum ve sevmiyorum. Çünkü hayallerimi kaybetmeme sebep olan tek etken onlar. Görüyorsunuz dostlar, insanın en büyük düşmanı bazen kendisi olabiliyor. Bazen de kurtarıcısı. Seçim bizim sanırım...

O zaman son sözü söylemek kaldıysa; yeni bir hayat beni bekliyor, eski defterleri kapatıp yeni bir defteri açmanın vakti geldi. Tam şu anda hayallerim için yola koyulursam iyi. Olması gereken bu. Yoksa çok pişman olacağım, biliyorum. Ve ben artık "keşke" demek hiç istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder