8.12.2016


Ya artık ne yapacağım konusunda bir fikrim yoksa? Hayallerimin ne olduğu konusunda bir fikrim yoksa?

Uzun zamandır yaşamadığım bir boşluk içindeyim. Hayatımla ne yapacağım ben diye düşünüp duruyorum. Üniversite bitmek üzere. Ne olmak istediğimden, hangi işi yapmak istediğimden o kadar da emin değilim. Oysa ben adım adım hayatımı planlamamış mıydım? İşte gerçek hayatta planlar bazen şaşabiliyor. Şimdi ben hayallerim, hayallerim diye ortalıklarda geziniyorum da cidden belirsizleşmeye başladılar gözümde. Hayatımda ne istediğimi bilemez bir noktadayım. Şu yol ayrımları cidden sancılı. Bilmiyorum, şu anki ruh halimden dolayı mı böyle düşünüyorum ama hayatımı kontrol edemiyor gibiyim. Çünkü dedim ya hayallerimin ne olduğunu bilemiyorum sanki. Ne istediğimi bilmiyorum. Hayatımla ne yapacağımı bilmiyorum. Beni bekleyen bir hayat var önümde. Ailem mezun olup eve gitmemi ve bir işe girmemi bekliyorlar benden. Sanki her şey aceleye geliyormuş gibi hissediyorum. Hayatın akışına kendimi kaptırdım gibi. Bazen herkesten ve her şeyden uzaklaşmak ve kendimi bulup geri dönmek istiyorum. Gittiğim yerde de tanıdığım ve bildiğim kimse olmasa mesela. 

Daha önce hiç bu kadar boşlukta hissetmemiştim. Bu boşluk hissiyle ilgili internette bir psikoloğun yazısını okudum. İnsandaki bu boşluk hissi bazen iyileşme belirtisi olabiliyormuş. Daha önceden yaşadığımız sorunların bittiği, artık düzlüğe çıkmanın verdiği his gibi bir şey. İnsan bazen o sorunlarla boğuşmaya o kadar dalıyormuş ki son bulduğunda bir boşluğa düşebiliyormuş. Umarım benimki de böyle bir şeydir. Belki de bu boşluk hayatımı bir şeylerle, güzel olan şeylerle doldurmam için vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder