29.12.2016

Yeni Yıla Günler Kala


Bugün okullar tatil edildi. Şehrimde her yer kar. Oda arkadaşım da uyuyor. Tam bir dinginlik çökmüş durumda hayatıma. Bu kadar yorgunluğun üzerine çok iyi geldi bu kar tatili. Yerlerde yarım metre kar var. Ve ben çok mutluyum. Hava apaydınlık. Yeni kararlar alıyorum. Kararlarımı tekrar bozuyorum. Sakin bir güne uyandım. Ama içim kıpır kıpır. Yeni ve çok güzel şeylerin beni beklediğini hissediyorum. Formasyon eğitimim bitti. Öğretmen olmama beş ay kaldı. Okulumun bitmesine de. Ömür boyu ögretmen olmak istediğimden emin değilim. İstediğimin bu olduğunu düşünmüyorum. Staj yaparken bu işi seveceğimi ama ömür boyu sürdüremeyeceğimi anladım. En azından beş yıl kadar yaparım sanırım. Daha sonrasında ise o hayal ettiğim işe kavuşacağım. Biliyorum.

Bu dönem sınavlarını da verdikten sonra ikinci dönem çok boş vaktim var. Ve ben bu boş vaktimi İngilizce öğrenerek ve yüzmeye giderek doldurmayı düşünüyorum. İngilizce için de şimdiden başladım sayılır. Meğerse insanın hep ertelediği bir hayaline kavuşması ne güzel şeymiş! Artık, okuldaki sınıfımdan bir arkadaşımın İngilizce grubuna dahilim. Şimdiden bir Hindistanlı bir Endonezyalı ve bir de Pakistanlı arkadaşım oldu. Ben onları ülkeme davet ettim onlar da beni ülkelerine davet ettiler. Her gün İngilizce pratik yapıyoruz. Ve ben bunu çok uzun zamandır istiyordum. Hep başka ülkelerden insanlarla tanışmayı hayal etmişimdir. Bir şeyi çok isteyince bence Allah kişinin karşısına çıkartıyor.

Olumlama cümlelerini dinlemeye devam ediyorum. Yeni yıla girmeden bir defter aldım ve onu ajanda olarak kullanacağım. Zinciri Kırma etkinliğine dahil oldum ben de. O nedir derseniz; Youtube'a  girip aratabilirsiniz, ama ben de kısaca anlatayım. Bir hedefini belirliyorsun ve gerçekleştirmek için her gün 10 dakika hayatında uyguluyorsun. Bunu her gün yaparak takvimde üzerini çiziyorsun. Ve çiziklerden bir zincir oluşturmuş oluyorsun. Mesela her gün 10 dakika kitap okumak gibi bir hedef belirleyip takvimde üstünü çiziyorsun ve takvimde boşluk oluşturmamaya çalışıyorsun. İşte ben de bu yöntemi uygulamaya başlayacağım yeni yılda. Mesela her Pazar günü blog yazmayı, her gün bir bölüm İngilizce dizi izlemeyi, her gün 10 dakika kitap okumayı hedefledim ben. Birkaç tane daha şey hedefledim. İşe yarayacağını düşünüyorum bu yöntemin.

Yılın son günleri artık. Bu yılın kesinlikle benim yılım olacağinı hissediyorum. Bugün dilek panosu hazırlayabilirim. Yaratım panosu yani. Bundan da bahsetmiştim diye hatırlıyorum. Yeni yılda gerçekleştirmek istenilenler için küçük bir pano oluşturulup hep görülecek bir yere asılıyor. Böyle değişik uygulamaları çok seviyorum. Hayatımda da uygulamaya çalışıyorum. Bir de keşke, izlemem için birileri keyifli diziler önerse ne güzel olurdu. Kendinize iyi bakın.☄⭐❄🌟🐧

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder