23.01.2017

Kitap Arası; Dizi Molası

friends dizi tumblr ile ilgili görsel sonucu

Bir dizi molası vermeye ne dersiniz? Her yerde duyuyordum, Friends şöyle güzel bir dizi, böyle güzel bir dizi diye. Fazla beğenilen ve popüler olan şeylerden uzak kalma huyum vardır. Fazla popüler olan şeyleri pek sevemiyorum. Sevmeyince de haliyle uzak kalıyorum. Uzun zamandır bir dizi arayışındaydım. Kafama göre bir dizi bulamıyordum. En son izlediğim dizi Big Bang Theory dizisiydi. 5. sezona kadar izledim; ancak daha gerçekçi bir şeyler aramaya başladım. Friends dizisine bir şans vermeye karar verdim. Yalnızca bir bölüm izleyip bırakmayı düşünürken, resmen bırakamadım! Çok ama çok sevdiğim bir dizi halini almaya başladı.

Bir diziye başlayıp son sezonuna kadar izlediğim görülmemiştir. En sevmediğim huyumdur; bir şeyleri sonuna kadar devam ettirememek. Friends dizisini sonuna kadar götürmeyi düşünüyorum. O yüzden boş vakit buldukça sürekli izleyeceğim ki araya zaman girip yarıda bırakmayayım. Adından da anlayacağınız üzere; bir arkadaş grubunun başından geçenlere şahit oluyoruz. Her bölüm farklı bir macera. Ve eski zaman diliminde geçiyor olmasını acayip sevdim. 90'lı yıllara acayip merakım var benim. Her bölüm ne olacak diye merakla bekliyorum. Monica karakterinde kendimden bir şeyler buldum! Benim gibi düzen, temizlik takıntısı olan birisi. Benim için de düzenlik ve temizlik son derece önemlidir. Gerçek hayattan bir şeyler bulabileceğiniz, arkadaşlık, aşk, sevgi, aile üzerine kurulu son derece komik bir dizi. Çok çok sevdim. Dizi New York şehrinde çekiliyor. Olaylar genellikle Monica karakterinin evinde ve Central Perk isimli kafede geçiyor. Kitap okumadığım ve kitap fotoğrafı çekmediğim sürece evde işte bu tatlı diziyi izlemekle meşgulüm. Bu yarı yıl tatilini çok sevdim ben!
'Arkadaşların' toplandığı tatlış kafe:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder