7.02.2017

25 OLMADAN YAPILACAKLAR LİSTESİ


Ölmeden önce yapılacaklar listesi hazırladığımı söylemiştim. Henüz blogda paylaşmadım çünkü tamamlamadım. Tam olarak içime sindiğinde ve listeyi hazırlamayı bitirdiğimde paylaşacağım. Ondan önce '25'ten Önce 25' isimli bir etkinlik var belki  siz de görmüşsünüzdür. Böyle listeler hazırlamaya bayılıyorum! 25 yaşına girmeden gerçekleştirmek istenilen 25 madde belirleniyor. Ve bu liste gerçekleştirilmeye çalışılıyor. Benim oluşturduğum bu liste aynı zamanda 'Ölmeden Önce Yapılacaklar' listemde yer alan maddelerden. Söylediğim gibi henüz diğer maddeleri tam olarak belirlemediğim için blogda yayımlamıyorum. Belki onu 25 yaşıma girdikten sonra da yayımlayabilirim. Etkinlik her ne kadar 25 maddeyi içerse de ben biraz daha fazla madde belirledim. Kendimi sınırlamak istemedim. İşte 25 yaşında olmadan benim gerçekleştirmek istediklerim:


  1. Üniversiteden mezun olmak.
  2. Ehliyetimi almak.
  3. İngilizce öğrenmek.
  4. Yüzmeye profesyonel olarak başlamak.
  5. İrlanda'yı görmek.
  6. Trinity College Kütüphanesi'ni görmek (İrlanda).
  7. Kpss ile atanıp hayal ettiğim o işe kavuşmak.
  8. Bursa'yı görmek.
  9. Profesyonel fotoğraf makinesi almak.
  10. Dostlarımla tatile çıkmak.
  11. Hayal ettiğim kütüphaneye ve odaya sahip olmak.
  12. Gece denize girmek.
  13. "O" kişiyle tanışmak.
  14. Sema ayini izlemek.
  15. Sevdiğim bir ünlünün konserine katılmak.
  16. Konya'da Mevlana'nın Vuslat Töreni'ne katılmak.
  17. Eskişehir'i gezmek.
  18. Blogumu hayal ettiğim İnternet sitesine çevirmek.
  19. Her yıl en az 50 kitap bitirmek.
  20. Bir yaz gecesinde yıldızları seyretmek.
  21. Başka ülkelerden arkadaş edinmeye devam etmek ve onlardan en az biriyle tanışmak.
  22. Dil öğrenmek için bir süre İngiltere'de yaşamak.
  23. Uçağa binmek ve uçakta fotoğraf çekmek.
  24. Kişisel gelişim seminerine katılmak.
  25. Seyahat defteri oluşturmak.
  26. Gittiğim yerlerden magnet toplamak.
  27. Kitap ayracı koleksiyonu yapmaya devam etmek.
  28. Sümele Manastırı'nı görmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder