FİLM ÖNERİSİ; Zamanda Aşk


Zamanda yolculuk yapmak her zaman ilgi çekmiş bir olay. Ee haliyle filmlere, kitaplara da sık sık konu oluyor. Zamanda Aşk orijinal adıyla; About Time işte bu olgu üzerine kurulmuş bir film. Tabi ben filmi izlerken o kadar büyülendim ki keşke ama keşke herkes bu şansı elde edebilseydi, herkes zaman yolculuğu yapabilseydi dedim. İngiliz bir ailenin erkekleri 21. yaşlarına geldiklerinde bir aile sırrını öğrenirler. Ailenin erkek üyeleri zamanda geriye gitme şansına sahiptirler. 21. yaş gününde işte bu aile sırrını öğrenen baş karakterimizle başlıyor film. Onun büyüyüşünü, aşık oluşunu izliyoruz. Ama sadece aşk konulu bir film değil. Böyle olmasını daha çok sevdim. Aşktan ziyade hayatı dilediğimiz ve hissederek yaşamamız gerektiğini vurguluyordu film. Aile kavramına ve ailenin önemine de değinmiş. Çok ama çok güzeldi. Duygu yüklüydü. Çok fazla ayrıntı vermek istemiyorum, yalnızca izleyin derim. Tabi ki içinde aşk teması da var, gerçek bir aşkı tarif ettiği için de çok güzeldi. Genel olarak hayatla ilgili ve zaman kavramıyla ilgili insanı düşündürüyor. Film bittiğinde zamanda geri gidemediğim ve yalnızca bir hayata sahip olduğum kafama dank etti. Tek bir yaşama şansımız var ve maalesef geri dönüp bir şeyleri düzeltemiyoruz. Öyleyse neden anın tadına çıkartmayalım? Bir defa yaşayacaksak dilediğimiz gibi neden yaşamayalım? Çünkü bizim ikinci bir şansımız yok. Hiçbir zaman geriye dönüp yapamadıklarımızı geri alamayacağız.

Yorumlar

Popüler Yayınlar