13.02.2017

HAYALLERİNİZİ KÜÇÜMSEYENLER VE ÇALMAK İSTEYENLER ÜZERİNE


Hayallerinizi küçümseyen insanlarla daha önce karşılaştınız mı? Kendilerine gerçekçi diyen, kurduğunuz hayalleri dahi anlamayan şu insanlardan bahsediyorum. Evet, fazlaca hayallere dalmak insana her zaman zarar verir. Ama bir insan hayal kurmadan nasıl yaşayabilir ki? Ben bir şeylere hayal kurmakla başladım. Kendimi hayatta nerede gördüğümü hayal ettim önce. Ne yaparken mutlu olabilirim diye hayal kurdum sık sık. Sonra kendimi buldum, kim olduğumu buldum. Sonra yola koyuldum ve hayallerimi gerçekleştirmeye uğraşıyorum. Yavaş yavaş hayallerimi gerçekleştirmeye devam ettikçe insanların o sözlerine karşı zafer kazanmış gibi hissediyorum. Hayallerin gerçeğe dönüşebileceğini göstermeyi seviyorum. Çünkü her zaman inandım. Yaşamımda da gördüm. Hayallerinizi ne kadar çok isterseniz onlara o kadar ulaşabilirsiniz. Biliyorum, inanıyorum. Bu yüzden size aksini söyleyen insanlardan uzak durun. Kendilerine gerçekçi maskesi takan ve daima hayallerinizi küçümseyen insanlardan uzak durun. Hayatınızdan çıkartın öyle insanları. Siz başardıkça bırakın onlar izlesinler. Sizi olumsuz düşünceleriyle donatmalarına izin vermeyin.

Hayallerinizi çalan insanlar da ikinci gruptaki insanlar bana kalırsa. Ben hayallerim için uğraştıkça karşılaştığım ikinci tip insanlar var. Kurduğunuz hayalleri heyecanla etrafınıza anlattığınızda bazı insanların hayallerinizden çokça esinlendiğini hatta bunları sizden önce gerçekleştirmek için yanıp tutuştuklarını görebilirsiniz. Mümkünse çok yakın olduğunuz insanların haricinde kimseye hayallerinizden ve hedeflerinizden bahsetmeyin. Kendi karakterini ortaya koyamayan, kendine has hayalleri, hedefleri ve kişilikleri olmayan insanlardan mümkün olduğunca uzak durun. Hayallerinizi anlatmayın. Hayatımda çok gördüm böyle insanları. Bırakın hayallerinizi gerçekleştirdikten sonra görsünler kurduğunuz hayalleri, kim olduğunuzu. Hayal hırsızlarını bırakın hayatınızdan çıksınlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder