10.02.2017

YARATICIYI KEŞFETMEK ÜZERİNE BİR FİLM


Konusunu dahi bilmeden rastgele izlemeye başladığım bir filmdi Cennetin Mucizeleri, orijinal ismiyle Miracles from Heaven. 2016 yapımı bir film. Miracles From Heaven: A Little Girl, Her Journey to Heaven, and Her Amazing Story of Healing (Cennetten Gelen Mucize: Küçük Bir Kız, Cennete Yolculuğu ve Muhteşem İyileşme Hikayesi) adlı romandan uyarlanan bir film. Gerçek bir hikayeden uyarlandığını söylemeden edemeyeceğim. Filmi daha büyüleyici hale getiren de işte buydu. Hep diyorum ya insanın karşısına bir şeyler tesadüfen çıkmıyor diye. Öylesine izlemeye başladığım bu film beni çok etkiledi. Hikaye basit bir konu üzerinden ilerliyor. Mutlu bir ailenin küçük kızları bir hastalığa yakalanır. Christy Beam adındaki anne ve hastalığa yakalanan kızı Annabel'in hikayesini izliyoruz. Christy Beam kızının başına gelenleri yazarak bir romana dönüştürür ve film de bu romandan uyarlanır. İnancını kaybetmeye başlayan bir anne ve zorlu bir sınavdan geçen bir aile... 

Aynı Yıldızın Altında tarzında bir film olduğunu düşünmüştüm. Ancak Cennetin Mucizeleri farklı bir yönde ilerliyor. Gerçek hayat ve mucizelerle ilgili bir film arıyorsanız tam size göre. Sonunda ağlamamak için kendimi zor tuttum. Böyle hayatı sorgulamamı sağlayan filmlere bayılıyorum! Bazı insanların gerçekten yaşamın anlamını keşfettiğini düşünüyorum. Kimsenin inanmasına gerek yok siz inanın yeter!

Başrolde ve anne rolünde Jennifer Garner var. Queen Latifah de filmin oyuncularından birisi. Oyunculukları da çok beğendim. Her şey yolundayken hayatınızın bir anda altüst olduğunu düşünün. İnançlı olmaya devam edebilir miydiniz? Ya da daha önce hiç inanmadığınız halde bir gün inancı bulabilir miydiniz? Yaratıcıyı keşfetmek üzerine dram türünde bir yapım. Film bittiğinde bir şeyleri sorgulayacağınıza ve duygulanacağınıza eminim. Çünkü benim filmde bulduklarım tam olarak bunlardı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder