16.04.2017

ATA'M


"Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır; fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır." 

ATA'M seni anlayamadılar. Biz seni hatalarının varlığıyla kabul ettik. Biz seni insanlığınla sevdik. İnsan hata da yapar dedik. Zaten sevmek böyle bir şey değil midir; bir insanı hatalarıyla sevmek... Ama bu insan ne yaptıysa samimiyetle tüm vatan için yaptı dedik. İnandık. Bu uğurda tüm inandıklarımızda doğru çıktı. Tarih her şeyi kanıtladı. Her şeyi, tüm yetkileri kendinde toplayabilirdin sen de. Oysa millete verdin tüm yetkileri. Sen milletini kendinden de üstün tuttun. Seni anlayamadılar. Oysa birçok insan vardı senin de arkandan gelecek. Hayır, dedin egemenlik milletindir. Sırf bu yüzden bile izindeyim işte. Akrabalarını başa getirenlere, yatlar, katlar içinde safaa sürenlere, millet çapulcudur, bir tek ben ve benden olanlar doğrudur, akıllıdır diyenlere nazaran senin tek bir sözün var. Yaptıkların var. Belki de bugün son kez adam yerine koyulup seçime gidiyoruz. ATA'M seni anlayamadılar bir tek ona üzülüyorum.

Laiklik fikrini anlayamadılar ki kabul etsinler. Sen değil miydin o güzel dini siyasetin kirli oyunlarından uzak tutmak isteyen.

Bir ideoloji yıkılabilsin ki yerine bir yenisi getirebilsin. İşte bu yüzden seni ayaklar altına almak istemeleri. Yerden yere vurmaları. Bizlere yalnız seni değil, Çanakkale'yi de unutturmak istiyorlar. Yalnız seni değil Seyid Onbaşı'nın inancını da unutturmaya çalışıyorlar. Bu milletin kurtuluşunu unutturmaya çalışıyorlar. Çünkü 100 yıl önce bu millet izin vermedi Avrupa'ya. Türk milletinin yıkılışına izin vermedi. İnsanların göremediği bir oyunun içindeyiz. Ama ben bu millete güveniyorum. Tıpkı Kurtuluş Savaşı'nda olduğu gibi savaşa direndi bu millet sonuna kadar. Ama bir şeyleri görünce ülkeyi sonuna kadar savundular. Seni anlayamadılar ATA'M ama inanıyorum eninde sonunda anlayacaklar.

Bu geçici dünyada bir kişi bile kalmasa sana inanan gene de inanmaya devam edeceğim. Çünkü ben kendi doğrularımla varım. Kim ne dersi desin neyin doğru olduğuna inanıyorsam onun izinden gittim hep. Gene de öyle olacak. İnandıklarımla devam edeceğim. Ama gene de en çok seni anlayamamalarına üzülüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder