Herkes Yeniden Başlamayı Hak Eder

Bugün kalbimin en derinliklerinden gelen bir dileğim var. Yeni bir başlangıç olsun bugün.


Biriktiriyoruz, erteliyoruz, doğru zamanı bekliyoruz. Ama elimizde şimdiden başka ne var ki? Geçmiş ya da gelecek bir illüzyon değil mi? Mutluluğu beklemek, mükemmelliği beklemek... En iyisi mi elimizdekilerle başlamalı. Hayat bir hedefe ulaşmaktan çok, o hedefe doğru ilerlerken başımıza gelenler değil mi? Doğum ve ölüm arasındaki basit bir çizgide saklı oysa her şey. Gerçekten mükemmel olmayacak hiçbir şey. Ama güzel olabilir mesela. Mutlu olabilir ya da eğlenceli bazen zor. Ama hiçbir şey mükemmel olmayacak. 

Şimdiden yola çıkıyorum. Geçmişi ve geleceği tamamen kabul ettim bugün. Artık geçmişten korkmuyorum ve geleceği her gün düşlemeyi bırakıyorum. Nasıl bir huzur anlatamam. Ancak elimde şimdiden başka bir şey olmadığını da anladım. Küçük adımlarla başlayacağım. Yapmak istediklerimle ilgili mükemmeli aramayı bırakalı bayağı oldu. Aslında iki saat. Bebek adımlarıyla ilerleyeceğim. Hayatımın tadını çıkara çıkara, yokuşlarda dinlenerek ve hep eğlenerek, inandığım şeyleri yaparak. Ah biliyorum hayat çok kısa işte. Mükemmellik için, hep doğru zamanı beklemek için. Bir yaz gününde insan daha neyi isteyebilir kendi olma şansını yakalamaktan başka?

Bugünden sonra ertelemekten vazgeçtiklerim;

Çok su içmek
Sınava hazırlanmak
Meditasyon yapmak
Spor yapmak
Daha fazla yazmak
Daha çok okumak
İbadet etmek
Eğlenmek
Kıyafetlerimi sil baştan ele almak
Gülümsemek ve hep neşeli olmak
Kuralsızlık 
İngilizce ve bir dil daha öğrenmek


Yorumlar

Popüler Yayınlar